a

7.13.2010

Сперма постріл

Сперма постріл

Диплом постріл, Сперма, [1] прийшов постріл, [2] [4] поп постріл або постріл гроші є сленг термінів, що використовуються для опису особи еякуляції (в кіно або відео, або зображення порнографічного журналу), як правило, на особі або об'єкта. Як правило, використовується оператор в описовій рамках порнофільму. Cum постріли часто об'єкт фетиша жанрів.

Походження пов'язаних термін "якість пострілу"

"Диплом постріл" часто називають гроші пострілом в запозичення з основних кінематографістів функція, яка використовується термін "ціна / якість пострілу", як сленг для зображень, які коштують більше всього грошей на виробництво; [5] Крім того, включення цієї дорогої спеціальної послідовності ефект був би стати точкою для продажу фільму. Наприклад, в бойовик, дорогі спецефекти послідовність розриву греблі можна було б назвати "гроші постріл" у фільмі.
Порнографічної індустрії взяли термін "якість пострілу", тому що фінальна сцена вигук стало важливим елементом у порнографічні зображення, почасти тому, що доводить глядачеві, що вони стали свідками справжнього статевого акту.

"Диплом постріл" стала такою загальний висновок для сцен порнографічного фільму с, що, якщо сцена не закінчується еякуляцією послідовності, глядачі можуть вважати, що актор не зміг кульмінації або сцени були скорочені. За словами Стівена Ziplow, автор режисер Керівництво до порнографії, "... прийшов постріл, або, як деякі називають його 'ціна / якість кадру", є найважливішим елементом в кіно і що все інше (якщо необхідності) повинен бути принесений в жертву за свій рахунок. " [6] Термін набув поширення в поп-культурі і іноді використовується в розмові. Запозичення значення з порнографічних кіноіндустрії, цей термін використовується для позначення довгоочікуваної або задоволення кінця, але в не-порнографічним контексті.

Порнографія і еротика без "диплом постріли"

Два винятки з цього є очікування еротика порнографія, в якій проникнення явно не показали і "пари еротика", яка може включати проникнення але зазвичай знімався в більш стримано чином призначені для романтичного або освітніх, а не графічний. Softcore порнографії, які не містять еякуляції послідовності проводиться як реагувати на попит споживачів на деякі менш явні порнографічних матеріалів, і виконувати урядові постанови чи правила кабельної компанії, які можуть заборонити зображення еякуляції.
Cum постріли, як правило, не з'являються в "дівчинка-дівчинка" сцени (жіноча еякуляція сцени існують, але вони порівняно рідко), і оргазм, як правило, мається на увазі у висловлюваннях, кінематографічні конвенцій або руху тіла.

Інші значення

Хоча термін "диплом постріл" звичайно відноситься до зйомки сцени еякуляції в порнографічному фільмі (термін "вистрілив" у "диплом постріл" посилається на зйомки, або "стріляючі" на сцені), термін використовується також більш вільно звернутися до фактичної фізіологічних випадку чоловічий еякуляції.
Феміністська сприйняття

Аргументи


Вона є спільною для оральним сексом / irrumatio сцену в порнографії до кінця з актором кінчити на обличчя актриси. Деякі з них, які інтерпретуються як вираз женоненависництво, панування чоловіків і жінок об'єктивації.
Наприклад, в Макграта огляд Padraig О'Тул з книги Лоуренса Pornocopia - порно, секс, технології та бажання, він риторично запитує, чи може "... жінки користуються чоловіки, які мають еякулята на їхні обличчя? Він вважає, що роль "диплом постріл" сцени, такі як це припустити, що "... це не важливо, що жінка любить - вона припаде до душі будь-який чоловік хоче, щоб вона, як через те, що вона не має внутрішнього життя від її волі, у свою чергу, тому, що вона не людина ". McGrath стверджує, що є "влада-аспект" на зображення, такі як "прийшов постріли".

Він стверджує, що "... головною темою [порнографії] є сила ...[,] неявно насильницькі ... eroticized ненависті". [7]

Сьюзен Faludi, лауреат Пулітцерівської премії журналіст і автор книги " [8] , стверджує, що порнографія сцени, що зображують жінок, які виконують оральним сексом з чоловіками об'єктивувати чоловічий виконавець, у тому виконавця тіло чоловіка, за винятком пеніса, є поза камери. У статті "Мій пеніс в Сина" з Вихідні дані журналу, Річард Джефрі Ньюман, який призводить Faludi, стверджує, що "чоловічий виконавця [в порно] основна функція яких полягає, щоб її [актриси] виконанні жіночого можливо. Він є її пряма людина, її фольги, або, як Сьюзен Faludi ставить його у своєму есеї "Money Shot" її "придаток, об'єкт об'єкта." "

Автор статті стверджує, що Вихідні жінка в такій сцені може виглядати, як "машина". Вона стверджує, що в сцені, що зображає рот "білої жінки в акті ковтання члена білої людини ... форму його органів ковзає вперед і назад з внутрішньої лівій щоці ... [з] губи охопили й висилки його статеві органи, як ніби тільки рухома частина добре налагоджена машина. Автор стверджує, що "диплом постріл повинен представляти вершині і доказ чоловічий гетеросексуальної задоволення". [9]

Автор "Мій пеніс сина" держав статті, що з "відзнакою пострілу, радість, яка виражається не в тому, що людина на екрані відчував у своєму тілі аж до точки його еякуляції, а в що означає для нього еякулята на тіло жінки. Вона стверджує, що постріли спосіб диплом зображені в порнографії "більш-менш абсолютної yoking в гетеросексуальних чоловіків порнографії сексуальне задоволення з присутністю жінки. Вона стверджує, що зосередитися на тому, щоб людина еякулята на жінку "... має морального пафосу, інтелектуального впевненість", що зазвичай асоціюється з "релігійних або наукових висловлювань." [10]

Інший критик "диплом постріл" сцени порнографії порно зірки США, що став письменником, режисером і продюсером Candida Ройалле. Вона справила порнографії фільми, розраховані на жінок і їхніх партнерів, які виключають "жінконенависників передбачуваності" і зображення сексу "... як гротеск і графічних [шлях], як це можливо." Ройалле критикує чоловіки centredness типового фільму порнографії, сцен, у яких кінець, коли актор чоловічий еякуляції. фільмів Ройалле не є "цілеспрямований" на шляху до остаточного "диплом постріл", навпаки, її фільми зображають статевого життя в більш широкому контексті соціального життя жінок і емоційною. [11]

Крім того, людей, зайнятих в порноіндустрії розходяться в думках з цього питання. Таким чином, Білл Margold, який знявся в більш ніж 400 фільмів, заявив, що диплом пострілів представляють собою "чужий помсти потрібної на дилетантом в X-число чоловіків, які не могли отримати, що групи підтримки". [12]

Контраргументи

З іншого боку, сексолог Петро Шандор Гардос стверджує, що його дослідження показує, що "... люди, які отримують найбільш включений, спостерігаючи за сім'явиверження на це ті, хто позитивно по відношенню до жінок". (На щорічній зустрічі Товариства з вивчення сексу в 1992). [13] Пізніше, на Всесвітній конференції порнографії в 1998 році, він повідомив, аналогічний висновок, а саме, що "ні порнографічні зображення інтерпретуються за межами його історичного і соціального контексту. Шкода або деградації не проживає в образі себе ". [14]
Автор Елізабет Мур припускає, що це задоволення актриси експонат, що партнери-чоловіки отримують задоволення, і, що більш точні думати люди хочуть, щоб їх сперму в розшук. [16] Жінки-активісток Беатріс Фауст заявив "З еякуляції в пробіл не дуже весело, вигукуючи над особою, яка відповідає з задоволенням підтримує веселий настрій, а також ступінь реалізму". Вона продовжує говорити "Логічно, що якщо секс є природним і здорової сперми і здоровий, як піт, немає ніяких підстав для інтерпретації еякуляції як ворожий жест". [18] [20]

Сінді Паттон, активіст і вчений у галузі людської сексуальності, відзначає, що в західній культурі чоловічої сексуальної реалізації є синонімом оргазму і оргазму чоловіки є важливим пунктуації сексуальної розповіді. Немає оргазму, ні сексуального задоволення. Ні диплом постріл, не розповідь закриття. Іншими словами, диплом постріл крапку в кінці речення. [21]