a

6.26.2010

Любов

Любов будь-яку кількість емоцій, пов'язаних з з почуттям сильної любові [2] і прихильності. Слово "любов" може відноситися до різних почуття, стану, а також відносини, починаючи з загального задоволення ("Я любив, що їжа") для інтенсивногоміжособистісного тяжіння ("Я люблю свою дружину"). Така розмаїтість видів використання і значення, в поєднанні зі складністю почуття участь, робить любов надзвичайно важко визначити послідовно, навіть порівняно з іншими емоційними станами.
Як абстрактне поняття, любові зазвичай відноситься до глибокої, невимовне почуття ніжно догляду за іншу людину. Навіть така обмежена концепція любові, однак, включає в себе безліч різних почуттів, від пристрасного бажання й інтимності романтичної любові до nonsexual емоційної близькості від сімейних і платонічного кохання [4] з глибокими єдності і відданості релігійної любові.[6] Кохання у її різних формах виступає як посередник основних міжособистісних відносин с і, завдяки своєму центральному психологічне значення, є одним з найбільш поширених тим в образотворчому мистецтві.
Визначення

[7]
Слово "любов" може мати широкий діапазон взаємопов'язаних, але різних значень в різних контекстах. Часто інші Мови використовувати декілька слів, щоб висловити деякі з різних концепцій, що англійська спирається в основному на "любов" для інкапсуляції; один приклад безлічі грецьких слів "любов". Культурні відмінності в концептуалізації любов таким чином зробити його подвійно складно встановити які-небудь універсального визначення. [9]
Хоча природа, або суть любові є предметом частих обговорень різних аспектів слова можуть бути уточнені у визначенні того, що це не любов. Як загальний вираз позитивних відгуків (більш сильну форму тощо), любові зазвичай контрастують з ненавистю (або нейтрального апатія), а менш сексуальною і більш емоційно інтимної формі романтичної прихильності, любові зазвичай контрастують з хіттю, і, як міжособистісні відносини з романтичною забарвленням, любові звичайно протиставляється дружби, хоча інші визначення слово "любов" може бути застосований до тісні дружні відносини у певних контекстах.

Коли обговорювалося в абстрактному, любові зазвичай відноситься до міжособистісних любов, досвід відчував особою для іншої особи. Любов часто пов'язане з доглядом за або ідентифікації з людиною, або речі, в тому числі самого себе (див. нарцисизм). На додаток до крос-культурні відмінності в розумінні любові, ідеї про любов, також сильно змінилися з плином часу. Деякі історики датують сучасні уявлення про романтичне кохання до придворної Європі під час або після Середньовіччя, хоча до існування романтичних вкладень свідчить стародавньої поезії кохання. [11]

Через складну та абстрактної природи любові, міркування про любов зазвичай зводиться до думки, що закінчується кліше, і Є ряд загальних прислів'я и про кохання, від "любові" Вергілія підкорює все ", щоб" Бітлз "" Все, що потрібно є любов ". Фоми Аквінського,слідуючи Арістотелем, визначає любов як "буде гарним другом". [12] Бертран Рассел описує любов, як стан "абсолютною величиною," на відміну від відносної вартості. Філософ Готфрід Вільгельм Лейбніц говорить, що любов ", яка буде в захваті від щастя іншого." [14]
Любов іноді згадується як "міжнародна мова", головною культурної і мовної дивізій.
Безособові любові

Людина, можна сказати, любов об'єкт, в принципі, і мети, якщо вони цінують це значно і глибоко віддані йому. Крім того, милостиві зв'язків та добровільних працівників, "любов" їх причиною може іноді мати не міжособистісних любов, але любов безособова в поєднанні з альтруїзмом і сильних політичних переконань. Люди можуть також "любов" матеріальні об'єкти, тварин або діяльності, якщо вони інвестують себе у зв'язку або в протилежному випадку виявлення з цими речами. Якщо статевої пристрасті також бере участь, цей стан називається Парафілія. [16]
Міжособистісні любові

Міжособистісні любов відноситься до любові між людськими істотами. Це більш потужне почуття, ніж просто симпатію до іншої.Нерозділена любов належить до тих почуттів любові, які не відповісти взаємністю. Міжособистісні любов, найбільш тісно пов'язаних з міжособистісними відносинами. Така любов може існувати між членами сім'ї, друзями, та пара. Є також цілий ряд психологічних розладів, пов'язаних з любов'ю, такі, як еротоманія.
Протягом всієї історії, філософії та релігії зробили найбільший спекуляції на феномен любові. У минулому столітті, наука психологіянаписав багато на цю тему. В останні роки наук еволюційної психології, еволюційної біології, антропології, неврології, біології додали до розуміння природи і функцій любові.
[17]
Хімічна основа

[18]
Біологічні моделі підлоги схильні дивитися на любов як ссавців диск Ян, як і голод або спрагу. [20] Хелен Фішер, провідний експерт в темі кохання, ділить досвід любові в три частково перекриваються етапи: жадання, потяг, і прихильності. Lust піддає людей до інших; романтичної залучення спонукає людей зосередити енергію на спаровування, і прихильність припускає терпиме ставлення до чоловіка (або навіть дитина) досить довго, щоб виростити дитину в дитячому віці.

Хтивість початкового пристрасного статевого потягу, що сприяє справно, і включає в себе збільшення викидів хімічних речовин, таких як тестостерон і естроген. Ці ефекти тривають більше декількох тижнів або місяців. Залучення більш індивідуалізовані і романтичні прагнення до конкретного кандидата для спаровування, який розвивається з похоті, як прихильність окремих форм мат.Нещодавні дослідження в області неврології показали, що люди закохуються, мозок послідовно релізи певного набору хімічних речовин, включаючи феромони, дофамін, норадреналін і серотонін, які діють за аналогією з амфетаміном с, стимулювання мозкузадоволення центру і провідних на побічні ефекти, такі як прискорене серцебиття, втрата апетиту і сну, і сильне почуття хвилювання. Дослідження показали, що цей етап триває від півтора до трьох років. [22]
Оскільки пристрасть і привабливість етапах обидва розглядаються як тимчасові, третя стадія необхідна для обліку довгострокових відносин. Додаток є зв'язок, який сприяє міцному стосунки протягом багатьох років і навіть десятиріч. Додаток, як правило, на основі зобов'язань, таких, як шлюб і діти, або про взаємну дружба, заснована на речі, як спільні інтереси. Це було пов'язано з більш високим рівнем хімікатів окситоцину і вазопресину більшою мірою, ніж короткострокові взаємини. [23] Енцо Емануель і його колеги повідомили про білкової молекули відомий як фактор росту нерва (ФРН) має високий рівень, коли люди вперше закохуються, але це повернення до колишніх рівнів після 1 року. [25]
Психологічні основи

[26]
Психологія зображує любов як пізнавальне та соціальне явище. Психолог Роберт Штернберг розробив теорії трикутних кохання і стверджував, що любов має три різних складових: близькість, відданості і пристрасті. Інтим це форма, в якій два впевненість, обмін та різні подробиці їх особистого життя, і, як правило, показано у дружніх і романтичних романів. Зобов'язання, з іншого боку, очікування того, що зв'язок є постійною. Останнє і найбільш поширена форма любові є сексуальний потяг і пристрасть. Пристрасна любов показана в захоплення, а також романтична любов. Всі види любові, розглядаються як різні комбінації цих трьох компонентів. Американський психолог Zick Рубін прагне визначити любові психометрії. Його роботи стверджує, що три фактори є кохання: прихильність, турбота та близькість. [28]
[30]

Після подій в електричних теорій, таких як у законі Кулона, які показали, що позитивні і негативні заряди залучати, аналогів в людському житті, були розроблені, наприклад, "протилежності притягуються". Протягом останнього століття, дослідження природи людської спаровування в цілому це не знайдені, щоб бути правдою, коли мова йде про характер і особистості, люди, як правило, люди, як собі подібних. Тим не менш, в декількох незвичайних і специфічних областях, таких, як імунна система з, здається, що люди віддають перевагу іншим, які на відміну від себе (наприклад, за допомогою ортогональних імунної системи), так як це призведе до дитини, який має найкраще з обох світів . [32] В останні роки в різних людських теорій зв'язку були розроблені, описані в термінах вкладень, зв'язків, зв'язків і спорідненості.
Деякі західні влади розбивкою на дві основні компоненти, людинолюбний і самозакоханим. Ця точка зору представлена в роботахСкотт Пек, чия робота в галузі прикладної психології вивчити визначення любові і зла. Пек вважає, що любов є комбінацією "турбота про духовне зростання іншого", і просто самозамилування. [34] У поєднанні, любов діяльності, а не просто почуття.
Порівняння наукової моделі

Біологічні моделі любові, як правило, розглядають його як диск ссавців, як і голод або спрагу. [35] Психологія кохання, як бачить більше соціального і культурного феномена. Є, ймовірно, частка істини в висловлюваннях обох сторін. Звичайно, любов знаходиться під впливом гормону с (наприклад, окситоцин), нейротрофінів (таких, як NGF), а також з феромонами, і як люди думають і ведуть себе в любові залежить від їх уявлення про любов. Загальноприйнятої точки зору біології, що існують два основних дисків в любові, сексуального потягу і прихильності. Додаток між дорослими передбачається працювати на тих же принципах, які приводять дитину прив'язатися до своєї матері. Традиційних психологічних зору бачить любов як поєднання любові ідружній палкого кохання. Пристрасна любов є сильне бажання, і часто супроводжується фізіологічним збудженням (задишка, швидка серцевого ритму); дружній любов любов і почуття близькості не супроводжується фізіологічну збудливість.
Дослідження показали, що сканування мозку тих, захоплений любов'ю дисплей нагадують ті, які з психічними захворюваннями.Любов створює діяльність в тій же області мозку, де голод, спрага, і наркотиків тягу створити діяльності. Нова любов, отже, може бути більш емоційною, ніж фізичні. З часом це реакція на любов Меллоус, а також різні ділянки мозку активізуються, в першу чергу ті, за участю довгострокових зобов'язань.
Культурні переглядів

Перська

Румі, Хафіза та Сааді ікони пристрасті і любові, перської мови та культури даний час. Перське слово, бо любов eshgh, що випливають з арабського ішк ". У перської культури, всі охоплювала любов, і все це по любові, починаючи від любові до друзів і сім'ї, чоловіків і дружин, і в кінцевому рахунку досягаючи божественної любові, що є кінцевою метою в житті. За сім століть тому, Сааді писав:
Діти Адама, члени одного тіла
Створений однієї сутності.
Коли біда часу страждає одним з кінцівок
Інші члени не можуть залишатися у стані спокою.
Якщо у вас немає співчуття до проблем інших
Ти не гідний називатися по імені "чоловік".
Китайського і інших культур СІНІК

[36]

Два філософських засад любов існує в китайській традиції, одна з яких конфуціанство підкреслив дії та обов'язки, а інші прийшли зMohism яка виступала загальної любові. Основна концепція конфуціанства є Ren ("доброзичливий кохання",仁), в якому основна увага приділяється обов'язки, дії і відносини у відносини, а не сама любов. У конфуціанстві, один показує доброзичливе любові, виконуючи дії, наприклад, синівське благочестя від дітей, від батьків доброту, вірність цареві і так далі.
Концепція Ai (爱) був розроблений китайський філософ MozI в 4 столітті до н.е. у відповідь на доброзичливі любові конфуціанства.MozI намагався замінити те, що на його думку, давно вкорінену в китайській надмірної прихильності до сім'ї і кланових структур з поняттям "загальної любові" (jiān'ài,兼爱). При цьому він стверджував, прямо проти конфуціанці хто вважає, що це природно і правильно для людей, піклуватися про різних людей у різному ступені. MozI, навпаки, вважає, люди в принципі повинні піклуватися про всіх людей однаково. Mohism підкреслив, що замість ухвалення різному ставитися до різним людям, любов повинна бути безумовною і запропонував всім, незалежно від зворотно-поступальний рух, а не тільки до друзів, сім'ї та інших конфуціанських відносин. Пізніше в китайському буддизмі термін Ai (爱) був прийнятий для позначення пристрасної любові турботи і вважався основним бажанням. В буддизмі, Ай вважався здатним або бути або егоїстичних або самовідданої, причому одним з ключових елементів до просвітління.
У сучасному китайському, Ai (爱) часто використовується як еквівалент західна концепція любові. Ай використовується як дієслово (наприклад, WO справах п我爱你, або "Я тебе люблю") і іменником (наприклад, aiqing爱情, або "романтична любов"). Однак з-за впливу конфуціанської Ren, фраза "Немає справах п (я тебе люблю) несе в собі досить специфічні почуття відповідальності, відданості та лояльності. Замість того, часто говорять "Я тебе люблю", як у деяких західних суспільствах, китайський, швидше за все, щоб висловити почуття любові в більш випадковим чином. Отже, "Я люблю тебе" (Під xihuan Н.І.,我喜欢你) є більш поширеним способом висловити любов по-китайськи, це більш грайливою і менш серйозними. [37] Те ж саме по-японськи (Суки так,好きだ).Китайці також більш імовірно, сказати "Я тебе люблю" англійською або іншою іноземною мовою, ніж вони на своїй рідній мові.
Японський

У японському буддизмі, AI (爱) є пристрасною турботи любові, і основні бажання. Вона може розвинутися або в напрямку егоїзму і самовідданості і освіти. Амає (甘え), японське слово, що означає "поблажливий залежність," є частиною виховання дітей, культури Японії. Японські матері, як очікується, обійняти і побалуйте своїх дітей, а діти повинні віддати належне своїм матерям, чіпляючись і обслуговуванням. Деякі соціолог з припустили, що японські соціальних взаємодій в більш пізньому віці моделюються по дитині AMAE матері.
Давньогрецькі

Грецький виділяють кілька різних сенсах, в яких слово "любов" використовується. Наприклад, у давньогрецькому є слова філія, ерос, агапе, Storge і Ксенія. Однак, з грецької мови (як і багато інших Мови), вона була історично важко відокремити зміст цих слів зовсім. У той же час, стародавній грецький текст Біблії є приклади дієслова agapo які мають таке ж значення, як ця ваша.
Любов до ближнього ( [38] агапе) означає любов у сучасному грецькою мовою. Термін s'agapo означає, що я люблю тебе по-грецьки. Слово agapo дієслово я люблю. Це в основному відноситься до "чистим", ідеальний вигляд любові, а не фізичний потяг запропонованих еросу. Однак Є кілька прикладів агапе використовується для позначення ж, як і ерос. Крім того, було перекладено як "любов душі".
Ерос ( [39] ерос) (від грецького божества Ерос) є пристрасної любові, з почуттєвих бажань і туги. Грецький erota слово означаєлюбов. Платон вишукані своє власне визначення. Хоча ерос спочатку почував за особу, з споглядання стає захоплення красою в тому, що людина, або навіть стає задоволенням краса. Ерос допомагає знання душі нагадати краси і вносить свій внесок у розуміння духовної істини. Lovers і філософи всіх надихнув шукати істину еросу. Деякі переклади список його як "любов до тіла".
Philia ( [40] Philia), безпристрасний доброчесним любові, була концепція, розроблена Аристотелем. Вона включає в себе відданість друзів, сім'ї і співтовариства, і вимагає силу, рівності і фамільярності. Philia обумовлений практичних причин; одна чи обидві сторони скористатися відносин. Це також може означати "любов до виду".
Storge ( [41] Storge) є природною прихильності, як і думка батьків за дітей.
Ксенія (ξενία ксения), представницьких витрат, є надзвичайно важливим практики в Стародавній Греції. Це було майже ритуальної дружби утворюється між господарем і його гостем, який раніше міг були чужими. Приймаючою нагодовані й приміщення для гостей, який повинен був виплачувати тільки із вдячністю. Важливість цього можна побачити по всій грецької міфології, зокрема, в "Іліади"Гомера й "Одіссеї".
Турецька (Шаман і ісламський)

У турецькому, слово "любов" приходить з кілька значень. Людина може любити Бога, людина, батьків, сім'ї. Але ця людина може "любити" тільки одна людина з протилежної статі, який вони називають словом "просити". Поставити почуття любові, або перебувають у "любові" (Ашик), а він все ще перебуває в турецькому сьогодні. Турки використовували це слово як раз для їх любить в романтичні або сексуальні почуття. Якщо турків говорить, що він закоханий (Ашик) з ким-то, це не любов, що людина може відчувати себе на його або її батьки, а тільки для однієї людини, і це вказує на величезну захоплення. Слово також загальні для тюркських Мови, такі як азербайджанський (ESQ) і Казахстану (ғашық).
Старовинний римський (латинський)

Латинську мову має кілька різних дієслова англійського слова "любов". Амар є основним слова любові, а вона як і раніше знаходиться в італійському сьогодні. Римляни використовували його як в сенсі ласкава, а також в романтичні або сексуальні почуття. Від цього дієслова прийти Аман-коханець, Amator, "професійне коханець", часто з аксесуар поняття розпусти і Аміка ","подруга "в англійському розумінні, часто також застосовуються евфемізм до повії. Відповідного іменника Амор (значення цього терміна для римлян добре ілюструє той факт, що назва міста, в Римі латинською мовою: рому можна розглядати як анаграма дляаморфних, який був використаний в якості таємного Назва міста в широких колах у давні часи), [42] , яка також використовується в формі множини для позначення любовних або сексуальних пригод. Цей же корінь також виробляє консультанта - "друг" і amicitia,"дружба" (часто засновані на взаємній вигоді, і відповідні іноді ближче до "заборгованості" або "вплив"). Цицерон писав трактат під назвою "У дружбі (де Amicitia), який обговорює поняття досить докладно. Овідій писав керівництво знайомства називали Ars Amatoria (The Art Of Love), який стосується, в глибині, все від позашлюбних відносин з надмірно батьків.
Додатково ускладнює цю картину кілька, Латинської іноді використовує Амар, де англійська мова, просто хотів сказати. Це поняття, однак, набагато більш зазвичай виражається в латинському placere або delectāre, які використовуються більш розмовному, остання часто використовується в любовної поезії Катулла. Diligere часто поняття "бути ласкавим за", "поважати", і рідко, якщо взагалі використовується для романтичної любові. Це слово було би придатним для опису дружби двох чоловіків. Відповідні diligentiaіменник, однак, має сенс "обачності" і "обережність", і має мало спільного семантичного збігатися з дієсловом. Observare є синонімом diligere; незважаючи на подібні з англійської, це дієслово і відповідного іменника, observantia, часто позначають "гідності" або "любов". "Карітас" використовується в латинський переклад Біблії означає "благодійних любов"; цей сенс, однак, не зустрічається в класичній римської літератури язичником. Як це випливає зі змішання з грецьким словом, немає відповідного дієслова.
Релігійні погляди

Авраамічних релігій


Іудаїзм

На івриті Ахава є найбільш часто використовуваний термін для міжособистісних любові та любові до Бога. Іудаїзм використовує широке визначення любові, як між людьми і між людиною і божеством. Що стосується першого, то Тора говорить: "Возлюби ближнього свого, як самого себе" (Левит 19:18). Що стосується останнього, один наказав любити Бога "всім серцем твоїм, всією душею своєю, і всією силою своєю" (Повторення Закону 6:5), зроблені з Мішни (текст центральної єврейської усний закон) для позначення на добрі справи, готовність пожертвувати своїм життям, а не здійснювати певні серйозні злочини, готовність принести в жертву все своє майно і подяки Господу, незважаючи на негаразди (трактат Berachoth 9:5). Рабинської літературі відрізняється, як ця любов може бути розроблена, наприклад, спогляданням божественної справи або свідками чудес природи. Що ж стосується любові між подружжям, це буде визнано необхідним елементом для життя: "Дивіться життя з дружиною ви любите" (Проповідник9:9). Біблійній книзі Пісня Соломона вважається романтично формулюванні метафора любові між Богом і своїм народом, але в її звичайному розумінні, звучить як пісня про кохання. 20-го століття раббі Еліягу Еліезер Dessler часто цитується як визначення кохання з єврейської точки зору, як "давати, не чекаючи, щоб прийняти" (з його Michtav мене Еліягу, Vol. 1).
Християнство


Християнське розуміння любові є те, що походить від Бога. Любов між чоловіком і жінкою-ерос по-грецьки і безкорисливої любові до інших (агапе), часто протиставляється як "висхідних" і "по спаданню" любов, відповідно, але в кінцевому рахунку те ж саме. [44]
Є кілька грецьких слів "любов", які регулярно йдеться в християнських колах.
Любов до ближнього: У Новому Завіті, Любові є благодійною, самовідданої, альтруїстичні, і безумовний характер. Це батьківської любові, бачив, як створення добра у світі, він, як Бог Видно, любов до людства, і він бачив, як любов, що християни прагнуть мати один до одного.
Ця ваша: Також використовується в Новому Завіті, ця ваша є людський відповідь на те, що виявилося дуже смачне. Також відома як "братньої любові".
Два інших слова любові в грецькій мові, еросу (полова любов) і Storge (від дитини до батьків любові), ніколи не використовувалися в Новому Завіті.
Християни вірять, що любити Бога всім своїм серцем, розумом і силою, і возлюби ближнього твого, як самого себе це дві найважливіші речі в житті (найбільша заповідь з Тори єврейським, за словами Ісуса, СР Євангеліє від Марка глава 12, вірші 28-34).Санкт-Августин коротко це, коли він писав: "Любіть Бога, і роби, що хочеш".
Апостол Павло прославив кохання як найважливіше гідність усіх людей. Опис любові в знаменитому вірші в 1 Коринтян, він писав:"Любов довготерпить, любов милосердствує,.Він не заздрить, любов не величається, не надимається. Це не поводиться нечемно, не шукає свого, не рветься до гніву, не пам'ятає зла. Любов не радіє з неправди, але тішиться правдою. Все покриває, всьому вірить у все, сподівається, все переносить і ". (1 Кор. 13:4-7, NIV)
Апостол Іван писав: "Бо так полюбив Бог світ, що віддав Свого Єдинородного Сина, щоб кожен, хто вірує в Нього, не згинув, але мав життя вічне.Бо Бог не послав Свого Сина на світ, щоб Він світ засудив, але щоб світ спасся через нього. (Ін. 3:16-17, NIV) і Іван пише: "Дорогі друзі, давайте любити один одного, любов походить від Бога.Кожен, хто любить, народився від Бога і знає Бога. Хто не любить, той не пізнав Бога, бо Бог є любов ". (1 Івана 4:7-8, NIV)
Святий Августин говорить, що треба вміти розшифрувати різниця між любов'ю і хтивістю. Lust, відповідно до Санкт-Августин, це пустощі, а любити і бути коханим є те, що він шукав усе своє життя. Він навіть говорить: "Я був закоханий в любов". І нарешті, він закохується і бажаною, їй-богу. Санкт-Августин говорить тільки один, хто може любити ви дійсно і в повній мірі це Бог, тому що кохання з людиною тільки дозволяє недоліки, такі як "ревнощі, підозрілість, страх, гнів і розбрат". За даними Санкт-Августин, любити Бога "для досягнення миру, який залишається за вами." (Сповідь Санкт-Августин)
Християнські теологи бачать Бога як джерело любові, яка знаходить відображення в людей і їх власних люблячих відносин.Впливові християнський теолог К. С. Льюїс написав книгу під назвою "Чотири Loves. Бенедикт XVI написав свою першу енцикліку за темою "Бог є любов". Він сказав, що людина, створений за образом і подобою Бога, Який є любов, є можливість займатися любов'ю, щоб дати себе Богу і іншим (агапе), а також отримувати і відчуває любов Бога в спогляданні (ерос). Це життя в любові, за його словами, це життя святих, таких як Тереза з Калькутти і Пресвятої Діви Марії і напрямок християни беруть, коли вони вірять, що Бог любить їх. [45]
У християнстві практичне визначення любові коротко охарактеризувати Санкт- Фоми Аквінського, який визначив любов, як "буде гарним другом", або бажання іншого, щоб домогтися успіху. [46] Це пояснення християнських потреба любити інших, в тому числі своїх ворогів. Як Фома Аквінський пояснює, християнської любові, мотивованою необхідністю, щоб побачити інші домагаються успіху в житті, щоб бути добрими людьми.
Ісламу і арабської

У певному сенсі, любов не включати ісламського погляду на життя в якості загального братства, який застосовується до всіх, хто володіє вірою. Є немає прямих вказівок про те, що Бог є любов, але серед 99 імен Бога (Аллаха), є ім'я "Аль-Вадуд, або" Один Loving ", який знаходиться в Сурі 11:90, а також Сура 85 : 14. Він звернений до Бога, як "повний доброти". Всі, хто проведе віру і любов Бога, але в якій мірі і зусилля, які він Богові він догодив залежить від індивідуальних особливостей себе.
Ishq, або божественної любові, уваги суфізму. Суфії вважають, що кохання є проекція сутності Бога у Всесвіті. Бог бажає визнавати красу, і якщо подивитися на дзеркало, щоб побачити себе, Бога "дивиться" на себе в динаміці природи. Так як все є відображенням Бога, школа практики суфізму, щоб побачити красу всередині мабуть негарно. Суфізм часто називають релігією любові. Бог в суфізмі згадується в три основні умови, які Lover, коханих, та улюблені, з останньою з цих термінів часом часто бачили в суфійської поезії. Загальної точки зору суфізму, що завдяки любові, людство зможе повернутися до властивої чистоти і благодаті. Святих суфізму є сумно відомого за "п'яного" з-за своєї любові до Бога і, отже, постійно посилаючись на вино в суфійської поезії і музики.
Східні релігії

Буддизм

В буддизмі, Ками чуттєвої, сексуальної любові. Це є перешкодою на шляху до просвітління, так як це егоїстично. Каруна: співчуття і милосердя, яке зменшує страждання інших людей. Він доповнює мудрості і необхідна для прояснення. Adveṣa і Метта доброзичливі любові. Ця любов є безумовною і вимагає значного самостійного прийняття. Це абсолютно відрізняється від звичайної любові, яка, як правило, про прихильності і секс, і які рідко відбувається без особистого інтересу. Замість цього, в буддизмі це відноситься до ряду і безкорислива зацікавленість у добробуті інших.
Ідеальне Бодхісаттви у буддизм Махаяни включає в себе повне зречення від себе для того, щоб взяти на себе тягар страждань світу. Сильні мотивації 1 має для того, щоб стати на шлях Бодхісаттви ідея порятунку в безкорисливій, альтруїстичної любові до всіх живих істот.
Індуїзм

В індуїзмі, кама приємним, статева любов в особі бога Kamadeva. Для багатьох шкіл індуїзму, це третій кінець (Артха) у житті.Kamadeva це часто зображують, що тримає лук з цукрової тростини, а стрілка кольорів, він може їздити на великій папуга. Він, як правило, у супроводі свого чоловіка Раті і його супутник Взанта, пан весняного сезону. Камінь зображення Kaama та Раті можна побачити на дверях храму Кешава Chenna на Belur, в штаті Карнатака, Індія. Маара це інша назва Ками.
На відміну від кама, премії [47] або приміщень, транспортних засобів [48] відноситься до підвищеної любові. Каруна: співчуття і милосердя, що спонукає 1, щоб допомогти зменшити страждання інших людей. Бхакті санскритське слово, що означає "люблячий відданість вищим Бога". Людина, яка практики бгакті називається Бхакта. Індійські автори, богослови і філософи відрізняти дев'ять форм бгакті, які можна знайти в Бхагават-пуране і роботи Тулсідаса. Філософські роботи Нарада Бхакті Сутри с, написана невідомим автором (ймовірно Нарада), виділяє 11 форм любові.