a

6.26.2010

BDSM

BDSM

[0]

BDSM є різновидом рольової гри або вибір способу життя, або між двома або більше особами, які використовують свій досвід болю і можливість створювати сексуальну напругу, радість і звільнення. З'єднання скороченого найменування, BDSM, випливає з умовикабали та дисципліни (B і D, B / D, або BD), панування і підпорядкування (D і S, D / с, або Ds), садизму і мазохізму (S і M, S / M, або SM). [2]
BDSM включає в себе широкий спектр діяльності, форми міжособистісних відносин и, і різні субкультури С. Багато хто з цих переживань, як і раніше вважаються випадає зі звичайного сексу UAL діяльності і людських відносин.
Діяльність та відносини в контексті BDSM, характеризуються тим, що учасники зазвичай приймають за додатковим, але нерівні ролі.Як правило, учасники, які є активними - застосування діяльності або здійснює контроль над іншими - відомі як вершини або домінантів. Ті учасники, які отримують діяльності, або які знаходяться під контролем з боку своїх партнерів, як правило, відомий якдно або подофіціальних. Особи, які переміщуються між верхнім / домінуючої ролі і знизу / покірною ролі - або періодично протягом відносини, або відносини до відносин - відомі як комутатори. [4]
Основи


BDSM діяльність і відносини відрізняються від звичайних видів діяльності і відносин у тому, що вони базуються на концепції партнери свідомо приймаючи на роль, яку вони, принаймні зовнішньо-з'являються нерівномірно, в eroticized контексті. Крім цих основних принципів еротики, а також цілеспрямовано нерівні роль у діяльності або міжособистісні відносини, майже нічого, що універсально об'єднує всі розрізнені и субкультури, які згруповані у відповідності з загальним терміном BDSM. Міжособистісні відносини, засновані на соціальній конвенції з однією з субкультур BDSM, існують в різкий контраст з нинішньою Західної Ідеалом такого ставлення грунтуючись на партнерство між рівноправними сторонами.
Хоча термінологія для цих нерівних роль варіюється в різних субкультур BDSM, Топ і домінуючий широко відомі умови для тих, партнер (и) у відносинах або діяльності, які є, відповідно, фізично активних учасників або контролюючих і Нижнє і покірним широке визнання умови для тих, партнер (и) у відносинах або діяльності, які є, відповідно, фізично сприйнятливим або під контролем учасників. Взаємодія між вершин і підстави, де фізичне та / або психічного контролю боттом буде переданий в Top - будь то в рамках короткої зустрічі термін як правило, називають місце, або в контексті довгострокових відносин - це колись відомий якенергетичний обмін.
BDSM дії зазвичай відбуваються протягом певного терміну, узгодженого обома сторонами, називається "гра", "Сцена" або "сесії". Всі сторони, залучені зазвичай отримувати задоволення від цього, хоча багато хто з практики, які проводяться, наприклад, заподіяння болю, приниження чи стримується будуть розглянуті неприємне в звичайних умовах. Статевий акт, будь то оральний, анальний абовагінальний, може відбутися протягом сесії, але не є обов'язковим. [5]
Основні принципи для здійснення BDSM вимагають, що вона повинна бути виконана зрілою і відповідальні партнери, з власної волі, а в безпечним способом. З 1980-х ці основні принципи були скорочені в девізом "Безпечне, розумний і злагоди", скорочено КДБ, а це означає, що всі, заснованої на безпечних і здорових згоду поведінка всіх учасників сторін. [6] Це взаємна згода дає чіткі правові та етичні відмінності між BDSM і такі злочини, як сексуальне насильство чи насильство в сім'ї. [8]
Деякі практикуючі BDSM воліють кодекс поведінки, який відрізняється від "ГНЦ" і назвав "Ризик усвідомлюючи, погодженим Кінкі" (RACK), що вказує перевагу стиль, в якому особиста відповідальність зацікавлених сторін підкреслюється сильніше, з кожним учасником бути відповідальним за своє власне благополуччя. RACK зосереджена насамперед на інформованості та інформованої згоди, а не приймаються безпечних методів. [10] Згода є найбільш важливим критерієм тут. Згоди і дотримання для садомазохістських ситуації можуть бути надані тільки люди, які здатні судити про можливих результатів. Для їх згоди, вони повинні мати всю необхідну інформацію (в якій мірі сцена буде йти, потенційні ризики, якщо SafeWord буде використовуватися, що це таке, і т.д.) на руки і необхідні розумові здібності судити. У результаті згоди і взаєморозуміння часто наводиться в "договір", угоду про те, що можуть і чого не може мати місце. [11]
Загалом, це має бути можливим для згоди партнера, щоб відкликати свою згоду у будь-який момент часу [12] , наприклад, за допомогою SafeWord, який був узгоджений заздалегідь. [14] [15] Невиконання SafeWord вважається найбільш серйозних проступків, які можуть мати місце в BDSM і навіть може змінити ситуацію сексуального згоди в злочин, залежно від відповідного закону, [16] з нижньою явним скасував свою згоду на дії, які слідують за використання SafeWord (див. правовим статусом).
Безпека

Крім загальних рекомендацій, що стосуються безпечного сексу, BDSM сесій часто вимагають набагато більш широкий спектр техніки безпеки, ніж звичайний секс ванілі (сексуальну поведінку без елементів BDSM). [17]
Щоб забезпечити консенсус, пов'язаних з BDSM діяльності, попередньо грати переговорів широке поширення, особливо серед партнерів, які не знають одне одного дуже добре. Ці переговори стосуються інтересів і фантазії кожного партнера і встановити рамки. [18] Таке обговорення типових "унікальна торгова пропозиція" сесій BDSM і вельми поширеним явищем. [19] Крім того,SafeWord с, часто організовуються для забезпечення негайного припинення будь-якої діяльності, якщо учасник повинен таке бажання. [20]
Учасники BDSM зрозуміти практичні аспекти безпеки, наприклад, вони визнають, які частини людського тіла є небезпека пошкодження нервів і кровоносних судин забиття або мають високий ризик розвитку шрам. Використання культур и, з батогом абоfloggers, чудово двигуна вищої кваліфікації та анатомічних знань може зробити різницю між задовольняють сесії нижньої, і дуже неприємний досвід, який може спричинити за собою навіть важка фізична шкода. [21] Дуже широкий діапазон різних BDSM "іграшки"і фізико-психологічних методів управління часто потрібно далекосяжні знання деталей, пов'язаних з потребами окремих сесії, таких, як анатомія, фізики та психології. [22] [23] [24]
Необхідно, щоб мати можливість визначити психологічного "дна freakouts" завчасно, з тим щоб уникнути цього. Такі втрати емоційного балансу у зв'язку із сенсорними або емоційні перевантаження є найбільш поширеними С. надзвичайної ситуації. Вкрай важливо, щоб наслідувати його або її реакцією empathetically і продовжувати або зупинити відповідно. [25] [26]
Аспекти

Абревіатуру BDSM включає в себе психологічні та фізіологічні аспекти:
Bondage і дисципліни (B і D)
Домінування і подання (D і S)
Садизм і мазохізм (або садомазохізм) (S і M)
Ця модель для диференціації між цими трьома аспектами BDSM широко використовується в літературі сьогодні. [27] Тим не менш, це лише спроба феноменологічної диференціації. Індивідуальні смаки і переваги у сфері сексуальності можуть перекривати один одного серед цих областях, які розглядаються окремо тут.
Bondage / дисципліни

[28]

Bondage і дисципліни є двома аспектами BDSM, які не обов'язково пов'язані один з одним, але можуть з'явитися разом. Термін "Bondage" описує практику стримування для задоволення. Bondage, як правило, але не завжди, сексуальна практика. [29] Хоча залежність є дуже популярним зміни в більш широкому області BDSM, проте іноді відрізняється від інших у цій галузі. [30]Дослідження, проведені серед практикуючих BDSM в США показали, що близько половини всіх чоловіків знайти ідею рабства для еротичного; багато жінок також. Строго кажучи, залежність коштів обов'язкового партнера, пов'язуючи їх придатків разом, наприклад, використання наручників або кріплень руки до об'єкта. Bondage також може бути досягнуто шляхом розповсюдження придатків і закріплення їх у ланцюгах у Санкт Ендрюс хрест чи розпірка С. [32]
Термін "дисципліни", описується використання правил і покарання контролювати зовнішнє поведінка в BDSM. [33] Покарання може бути біль фізично (наприклад, палицями), приниження викликало психологічно (таких, як громадські бичування) або позбавлення волі викликані фізично (наприклад, ланцюжки боттом до підніжжя ліжка). Іншим аспектом є структурованої підготовки Ботте. [34]
Панування і підпорядкування

[35]
"Домінування і підпорядкування" (також відомий як D і S, D або Ds / с) являє собою набір моделей поведінки, звичаї та обряди, пов'язані з отриманням та прийняття панування однієї людини над іншим в еротичному контексті або способу життя. Вона досліджує більш психічного аспект BDSM. Це також має місце у багатьох відносинах не вважають себе садомазохістських, це вважається частиною BDSM, якщо це практикується цілеспрямовано. Спектр його індивідуальних особливостей тим самим широким. [37]

Приклади психічно орієнтовані практики освіти ігри, в ході якої домінуючим вимагає певних форм поведінки від покірною. Спеціальні форми включають в себе еротичну рольову гру, як ageplay, у яких різниця у віці, якої реальної або прийняли, формулює тлі, абоpetplay. Узгоджені розгорнуті сексуальне відхилення здійснюється на партнера може бути одним з аспектів панування і підпорядкування, а також (див. рогу). Найбільш авторитетних і, ймовірно, найбільш кліше встановленої форми панування і підпорядкування є домінуючим становищем і рабство. Це можуть бути керовані для короткої тривалості сесії серед звільнених у противному випадку-партнерами, але і може бути інтегрована в повсякденне життя на невизначений термін. У деяких відносинах, це призводить в міру повного підпорядкування одного партнера в прямому сенсі слова загального обміну електроенергією.Компенсація елементів загальної панування і підпорядкування та відданості догляду доповнюють один одного, сприяючи тим самим стабільні відносини. Згодою подання на південь іноді продемонстрували іншим, символи, що вказують на його / її приналежність до будинку, наприклад, носити комір, спеціальні з тату, пірсинг, дуже коротка стрижка або лисою головою.
Час від часу фактичної "контракти раб", викладені у письмовому звіті офіційної згоди сторін на енергетичний обмін, заявивши, їх загальна концепція взаємин між динамічним. Такі документи не були визнані як мають обов'язкову юридичну силу. Контракти, якіпротипоказані bonos вдач (на відміну від суспільної моралі), як правило, незаконно, і такі контракти можуть бути навіть конституційно заборонено. У Європі такі угоди можуть бути в порушення статті 3 Європейської конвенції з прав людини, який надає загальні свобода від "людське або такому, що принижує гідність, поводження". Це право було проведено в абсолютній, і ніяких обмежень чи відступів не допускається відповідно до Конвенції.
Садомазохізм


[38]
Термін "садомазохізм" походить від слова "садизм" і "мазохізм" (див. "Етимологія). У контексті взаємних сексуальних діяльності, садизм і мазохізм, не є чітко точних термінів, є істотна відмінність від медичної чи психологічної використання обох термінів.Садомазохізм посилається на фізичних аспектах BDSM. Садизм описує сексуальне задоволення, одержуване шляхом заподіянняболю, приниження, приниження чи від іншої особи. З іншого боку, мазохіст насолоджується обов'язковими, шльопанці або страждання в погоджений сценарій. Садомазохізм не має на увазі здійснення шляхом заподіяння або отримання болю в інших ситуаціях (наприклад, випадкові травми, медичних процедурах). Дисципліна часто включає в себе садомазохістських аспектах.Садомазохізм практикується в ізоляції відносно рідко, хоча деякі практики BDSM можуть бути виконані індивідуальні, такі, як само собою кабали та autoerotic асфіксії, але така практика може бути небезпечною, іноді в результаті травм або загибелі. [40]
Фізичні аспекти


На фізичному рівні, BDSM частково пов'язане з умисне спричинення фізичного болю, страждання і інші інтенсивні відчуття.
BDSM практикуючі часто порівняти ефекти індукованого в результаті ендорфіну секунд до так званого "бігуна високого" або післясвітіння оргазму. [41] Відповідних транс, як психічний стан також відомий як "підпростір" і регулярно охарактеризувати як досить втішно. Деякі використовують термін "внутрішнє напруження", щоб описати це фізіологічне відчуття. [42] Цей досвідсадомазохізм важливо, але це не єдина мотивація для багатьох практикуючих BDSM. Філософ Едмунд Берк визначає це відчуття задоволення, отримані від болю словом піднесеним. [44] Меншість практикуючих BDSM брати участь у сесіях, для яких вони не отримують особисті вигоди. Вони входять в такі ситуації виключно з наміром, щоб їх партнери, виконувати свої власні потреби та / або фетишів.
У деяких сесіях BDSM, Топ піддає знизу широкий спектр почуттєвих вражень, наприклад: щипати, кусати, дряпаючи нігтями,шльопанці або використання різних об'єктів, таких як зернові культури, з батогом, рідкий віск, IceCube село, Вартенберг кермо з,еротичні електростимуляції та інших. [45] Фіксація в наручники с, мотузки або ланцюга з и можуть бути використані як добре.Репертуар можливих "іграшки" обмежується лише фантазією обох партнерів. В деякій мірі, побутових предметів, як-контактний одяг, дерев'яні з ложкою або поліетиленовою плівкою використовуються як спокушає С. [46] Прийнято вважати, що приємне BDSM під час сесії дуже сильно залежить від компетенції верхньої і досвід, і фізичний і психічний стан дно в той час сесії. Довіра і сексуальне збудження допомогти партнерам ввести загальний менталітет. [47] [48] Деякі практикуючі BDSM порівняти відчуття, пов'язані з музичною композиції та представлення, в яких однією чуттєві враження нот ситуації. З цієї точки зору, різні чуттєві враження, об'єднуються для створення спільного досвіду залишаючи незабутнє враження.
Особистої моделей

Слухати відносин


BDSM практики деколи розглядають практика BDSM в своє сексуальне життя, як рольові ігри і так часто використовують терміни "Play" і "Гра", щоб описати роль в діяльності .. Гра такого роду для pecified період часу може бути названа "сесія", а також зміст і умови гри часто називають "Сцена".
Загальний приклад для наслідування

Топи і знизу з

У термінології BDSM партнера, який має активний (тобто, контроль) роль у сесії, або в цілому відношення характеризується як "Top", роль, яку часто включає заподіяння болю, приниження і підпорядкування. Партнер називають "дно" або частіше, якщо Sub,викриває самого себе добровільно такі дії, в ході сесії і / або пасивного партнера в з'єднанні. Хоча Топ зазвичай є домінуючим і нижній покірною партнера, це не обов'язково так. У деяких випадках Кращі слід інструкцій, тобто, він "вершини" Нижній за бажанням нижній, так і в дорозі боттом прямо вимагає. Кращі очевидним тільки при наявності контролю, а він насправді є відповідні вказівки Ботте, отримує статус служби Top. Контрастні зі Службою Топ є домінуючим Top, управляти своєю покірною партнера за допомогою фізичних і психологічних технік під час сесії, або в способі життя. При бажанні можна навіть Топ доручити покірний партнера для здійснення тимчасового контролю. У японській мові термінів, або, більш конкретно яой, Топ називається "Сема" і знизу, 'атакується.
Подібне розходження може також застосовуватися для заснування. На одному кінці спектру знаходяться ті, хто байдуже, або навіть відкинути, фізичної стимуляції. На іншому кінці діапазону Боттомс, які користуються фізичні і психологічні роздратування, але не бажають підкорятися тому, хто застосовує ці. Нижня часто партнера, який визначає основні умови сесії і дає вказівки, прямо або побічно, напередодні сесії, у той час часто Топ відносинах це керівництво. Інші Боттомс намагатися контролювати їх Кращі провокуючи відповідну реакцію або "неправильно", щоб привернути інтерес. Тим не менше, невеликий, дуже пурістіческій "школи"[49] існує всередині спільноти BDSM, що стосується таких "Топпінг знизу" як несумісні з нормами відносин BDSM.
Перемикач
BDSM практики можуть також стати "переключення", тобто вони відіграють одну або обидві ролі, вгорі або внизу, в залежності від налаштування фактичної сесії. Вони можуть практиці це в рамках однієї конкретної сесії або прийняти ці різні ролі в різних сесіях з тим же або різними партнерами. Є багато причин для цього. Іноді перемикач життя у відносинах з партнером одного і того ж первинного переваги (наприклад, 2 Топи), так що перемикання єдина можливість бути в змозі виконати всі його або її потреб у BDSM відносин. Деякі люди міняються ролями, не вважаючи себе комутатори, так як вони роблять це тільки дуже нерегулярно або тільки за певних обставин.
Номери для еротичних


Контрастні такі "ігри відносин" є відносини, в яких повсякденне життя чітко оформлена в концепції BDSM навіть поза сексуальної активності. [50] Партнерів, що беруть участь зберегти в своєму повсякденному житті відповідного балансу сил і, відповідно, зробити аспекти BDSM складова частина їхнього життя. Тут, BDSM не може бути призначений тільки сексуального явище. Термін "24 / 7відносин" походить від 24 годин на добу, 7 днів на тиждень. Другий термін для такої поведінки "Д / с", отримані від "Домінант / покірним". Домінуючим партнером контролює більшість аспектів життя в покірною. Особливу галузях життя, таких як робота, сім'я і друзі можуть бути виключені з D / S відносини і не були поставлені під контроль домінуючим партнером. Деякі D / S відносини, проте, охоплюють усі сфери життя, такі сузір'я позначаються як "Загальна потужність Exchange" (TPE). У D / с, і особливо в TPE відносин, зміни балансу сил (так званий "Підміна") лише в рідкісних випадках мати місце. TPE відносини, ймовірно, являють собою найбільш загальні рольової поведінки в межах спектру BDSM. Одним з таких матріархальних спільноти, що сприяє це інший світ Королівства спільноти.
Професійні послуги

Професійних Dominatrix або професійної домінуючим, часто згадується в контексті культури "Pro-Домм", пропонує послуги у вирішенні спектр кабали, дисципліна, і домінування в обмін на гроші. Однак, не всі dominatrixes є про-dommes або повією С. У деяких випадках сексуального задоволення або кульмінації клієнта, можуть бути вирішені за допомогою інших засобів, крім статевого акту. [52] Термін "Dominatrix" мало використані в непрофесійною сцені BDSM. Непрофесійних домінуючою жінки частіше називають просто "Домм". Є також послуги професійних жінок подофіціальних ("за-субмаринах"). Професійних покірною погоджується домінуючою її поведінка клієнта в межах переговорів, і часто працює в професійній підземелля.
Сцена: субкультури і громадського

[53]

Сьогодні, BDSM культури існує в більшості західних країн. [55] Це дає BDSM практикуючих можливість обговорити BDSM актуальних тем і проблем з однодумцями. Ця культура часто розглядається як субкультура, головним чином тому, BDSM часто все ще розглядається як "незвичайне", "дивні" або "порочні" деяких представників громадськості та засобів масової інформації. Багато людей приховують свої спираючись від суспільства, оскільки вони бояться нерозуміння і соціальної ізоляції. Загальновідомо, в культурі BDSM, що Є практикуючих життя на всіх континентах, але немає ніяких документальних свідоцтв для багатьох країн (з-за обмежувальних законів і цензури, політиками чи релігійної приналежності), крім їх присутності в інтернет-спільнотах і BDSM сайтів знайомств.
Ця сцена представляється особливо в Інтернеті, в публікаціях, і в таких нарадах, як С. М. сторін, зустрічі називається жувати-ес, і еротичні ярмарку. Річний Фолсом-стріт ярмарок є найбільшим подією BDSM у світі. [57] Вона має свої корені в гей-руху шкіри. Є також конвенцій, як Жителі Шкіра, TESfest і Black Rose. Норт-американських міст, які мають великі громади BDSM включати Нью-Йорку, Атланті, Сіетлі, Лос-Анджелесі, Бостоні, Чикаго, Х'юстон, Філадельфія, Сан-Франциско, Сан-Дієго, Далласі, Міннеаполісі, Торонто, Вінніпезі, Ванкувері. Європейських міст з великими спільнотами BDSM включати в Лондоні, Парижі, Берліні, Амстердамі, Мюнхені, Кельні, Гамбурзі та Римі.
Символи

BDSM і фетиш предмети та стилі були широко поширений в повсякденному житті західних суспільств, різних факторів, таких якавангард моди, важкий метал, готи, а також науково-фантастичний серіал, [58] і часто свідомо не пов'язані з їх BDSM коріння багатьох людей. Хоча головним чином, в Punk і BDSM субкультур в 1990-і роки він розповсюдився в широкі частини західного сьогодні населенню.
Гордість прапор Шкіра є символом субкультури шкіри, а також широко використовується в рамках BDSM. У континентальній Європікільце O широко поширена серед практикуючих BDSM. Тріскеліон, а частіше на англійською мовою громад, рідше зустрічається в Європі ..



Забобони


Розуміння BDSM культури і практики залишається переплітаються із забобонами, з, з кліше і стереотипів С. Непорозуміння можуть виникнути в результаті відсутності знань про сексуальність та сексуальної практики, а також оман про те, як в особистому житті і суспільній персоною може сильно варіюватися. Наприклад, іноді вважається, що покірне воліли б відчути біль і погіршення в їх повсякденному житті, або навпаки, що вони воліли б мати зовсім протилежне. Існує немає чіткої кореляції між становищем в повсякденному житті і BDSM уподобань. Подальших непорозумінь, що члени громади BDSM хочу тільки бути боляче або заподіяти фізичний, психологічний і душевний біль, яка зменшується і занижує емоційних і духовних зв'язків, які розвиваються. [60]
Ще одним помилкою є уявлення жінок у цілому є домінуючою партією у відносинах BDSM. Дуже часто картина BDSM зводиться до ідеї сирої тілесні покарання, нехтуючи широкий спектр видів поведінки, в культурі. Поряд з батогом розмахуючи Dominatrix, sadomasochist в повному обмундируванні шкіри є ще одним поширеним кліше. Хоча дублювання між різними видами фетишизмможе існувати, не існує неминуча зв'язок між BDSM і fetishisms (наприклад: латекс, ПВХ або шкіра). Часте виникнення такого одягу може бути частково пояснена свої функції в якості квазі-формалізованих дрес-код.
Оскільки термін BDSM охоплює кілька різних аспектів, і ці відбуваються з різною розстановкою акцентів, що виникають спектр індивідуальних інтересів і особистості є великий і дуже різноманітний. Через відсутність інформації в загальній чисельності населення [61] , і небажання багатьох вийти з питань, що становлять дуже особистий характер, призводить до ситуацій, в яких дії і заяви окремих практикуючих BDSM акредитованих співтовариства в цілому так само, як більше ЛГБТ характеризується перетягнутиз королевою та інших громад меншин аналогічним помилкове.
Принаймні в західних промислово розвинених країн і Японії, з 1980 року sadomasochists почали формуватися обміну інформацією та групи підтримки з метою подолання зображень. Це відбулося незалежно в Сполучених Штатах і в ряді європейських країн. З появою Інтернету, міжнародного співробітництва почала розвиватися, наприклад Datenschlag є спільним зусиллям sadomasochists в трьох основних німецькомовних країнах, і в список розсилки Schlagworte використовується модель агентства для підключення 6 країн.Деякі кредитні широкого розголосу такі події, як операція Ключ і шкіра міжнародних конкурсів з зміцненні міжнародного співробітництва та взаємодії.
Вийшовши

[62]



У деяких людей, відчувати потяг до ситуації зазвичай збираються під терміном BDSM досягне точки, коли вони вирішать вийти з підпілля, хоча багато sadomasochists тримати себе наодинці. Тим не менше, в залежності від учасників опитування, приблизно від 5 до 25 відсотків від американо-американського населення показують близькість до цього питання. [63] [64] За винятком кількох художників, практично немає зірок, які відкрито називають sadomasochists.
Публічні Знання одного способу життя BDSM може мати руйнівні професійного та соціальні наслідки (Персона нон грата) для sadomasochists. Причиною цього є, на думку деяких авторів, як суміш відсутності державних освітніх цілей, зловісні засобах масової інформації.
У феміністських колах дискусії можна розділити приблизно на два табори: тих, хто бачить BDSM як один з аспектів чи відображення реального гноблення (наприклад, Аліса Шварцер), а з іншого боку, про-BDSM феміністки часто групуються під прапором секс- позитивний фемінізм (див. Samois), обидва з них можуть бути сходить до 1970-ті роки. [65]
Феміністська супротивників BDSM стверджують, що це може призвести до насильства в сім'ї. [66].Багато феміністки критикують BDSM для eroticizing влади і насильства, і для зміцнення женоненависництво. Вони стверджують, що жінки, які вирішили взяти участь у BDSM роблять вибір, який в кінцевому рахунку, шкідливо для жінок. [67] Феміністська захисників BDSM стверджують, що добровільні заходи BDSM користуються деякі жінки і перевірити сексуальних потягів цих жінок. [68] Вони стверджують, що феміністки не повинні атакувати інші сексуальні бажання жінки як "анти-феміністських", і що немає ніякого зв'язку між згоди дивний діяльності і сексуальних злочинів. Хоча деякі радикальні феміністки пропонують зв'язків між узгоджений BDSM сцени, і без згодизгвалтування та сексуальне насильство, секс-радикальні феміністки можуть, як правило, щоб знайти цей образливий для жінок. [69][70]
Часто згадується, що в BDSM, ролі не є фіксованими статі, але й особисті переваги. Ряд досліджень про співвідношення BDSM порнографії і насильства відносно жінок нагадати, що немає кореляції. Японія є корисним прикладом: країна, яка має найнижчий рівень злочинів на сексуальному грунті всіх промислово розвинених країн, будучи добре відома своєю всеосяжної BDSM та порнографії Bondage (див. порнографії в Японії). [72] У 1991 бічній обстеження прийшли до висновку, що між 1964 і 1984 роках, незважаючи на збільшення кількості та доступності садомазохістської порнографії в США, Німеччині, Данії і Швеції, немає жодного взаємозв'язку з національними число згвалтувань не було. [73]
Ключ операції у Великобританії, показує, що до цих пір практикуючих BDSM ризикують із цим тавром, як злочинців. У 2003 році кошти масової інформації Джека Макджордж показала, що просто участі, а також робочих груп підтримки BDSM створює ризик для своєї роботою, навіть у тих країнах, де закон обмежує його. [75] Тут чітке розходження можна вважати положення гомосексуалістів.Психологічного напруження з'являються в окремих випадках, як правило, ні сформульовані і не визнав у громадських місцях. Тим не менше, призводить до важкої психологічної ситуації, в яких особи можуть піддаватися впливу високих рівнів емоційного стресу. [76]
У стадії "самосвідомості", то він чи вона розуміє свої бажання, пов'язані з BDSM сценаріїв та / або приймає рішення повинні бути відкриті для цього. Деякі автори називають цей внутрішній вивезення. Два окремих досліджень на цю тему самостійно прийшли до висновку, що 58 відсотка та 67 відсотків від вибірки, відповідно, зрозумів своє розпорядження до свого дев'ятнадцятого дня народження. Інші дослідження на цю тему показують порівнянні результати. [77] [78] Незалежно від віку, вивіз може призвести до важкої кризи життя, що іноді призводило до думки або дії, про самогубство. Хоча гомосексуалісти створили підтримку мереж в останні десятиліття, садомазохістських мережі підтримки тільки починає розвиватися в більшості країн. У німецько-говорящих країнах вони є лише помірно більш розвинені. [79] Інтернет є основним контактним центром для підтримки груп сьогодні, що дозволяє для місцевих і міжнародних мереж. У США Кінкі враховуючи професіоналів (KAP) фінансуються з приватних джерел, некомерційна служба забезпечує разом з напрямок в психотерапії, медичної, і юристів, які володіють знаннями про і чутливі до BDSM, фетиш, і шкіра співтовариства. [80] У США і Великобританії, Вудхалл Фонд свободи і Федерації, Національної коаліції сексуальної свободи (NCSF) і статевої свободи коаліції (SFC) стали представляти інтереси sadomasochists. Німецький Bundesvereinigung Sadomasochismus еВ прихильні тією ж метою надання інформації і далекого відносин з пресою. У 1996 року веб-сайт та список розсилки Datenschlag пішли онлайн на німецькій і англійській надання найбільших бібліографія, а також один з найбільших колекцій історичних джерел, що відносяться до BDSM.
Сторони та клуби


BDSM боку події, про які BDSM-практиків та інших зацікавлених осіб аналогічно зустрітися для того, щоб спілкуватися, ділитися досвідом і знаннями, і "грати" в еротичну атмосферу. Сторони виявляють схожість з них в темряві, культури, грунтуючись на менш суворе дотримання одягу більше, частіше легковажні одягу з латексу, шкіри або лаку (вініл, ПВХ), лайкра т.д., підкреслюючи форму тіла і первинні та вторинні статеві характеристики. Потреба в таких кодів відрізняються плаття. Хоча деякі події немає, інші політики з метою створення більш узгодженої атмосферу і запобігти вуайеріст від участі. [81]
На цих вечорах, BDSM може бути публічно виконана на сцені, або більше приватних осіб в окремих "підземелля". [82] Статеві зносини і лише зрідка бачили, і майже табу в більшості громадських місць гри. Причиною порівняно швидкому поширенню такого роду подія є можливість використовувати широкий спектр "ігрове устаткування", яка в більшості квартир і будинків немає. Стропи, Сент-Ендрюс хрестами (або аналогічних заборонних конструкцій), шльопання лавки, і покарання за підтримку або клітини часто надані. Проблема шум також зменшилося на цих заходах, в той час як в домашніх умовах багато видів діяльності BDSM може бути обмежений на цей чинник. Крім того, такі партії пропонують як ексгібіціоністи і вуайеріст форум можливість вдаватися своїм нахилам без соціального осуду. Для того щоб забезпечити максимальну безпеку і комфорт для учасників певні стандарти поведінки, розвивалися, вони включають аспекти ввічливості, конфіденційності, поваги і safewords та інші. [83] Сьогодні, BDSM боку, що відбуваються в найбільших містах у західному світі.
У деяких містах Є спеціалізовані BDSM клуби з більш-менш структуровану програму передач, у яких тема сторін чергуються з темою вільного "грати вечори" за аналогією з бізнес-концепцій більш традиційних нічний клуб С. Громадський контроль цих осіб та / або в клубах набагато вище, ніж у звичайній дискотеці. Consensuality в публічних засіданнях BDSM суворо контролюється і дотримується.Крім комерційних подій Існують також приватна структура чи лише помірно комерційні партії, які організовані за групами BDSM і приватних осіб. Неповнолітні не допускаються на вечірках і клубах, навіть якщо статевий акт і питної, як правило, не знайшов у цих партій.
Міжнародний день BDSM

У 2003 році Міжнародний день BDSM відзначався вперше. 24 липня була обрана в зв'язку 24 / 7. Вона була прийнята в іспаномовних країнах, з 2009 року цей день стає все більш і більш популярними в усьому світі. Це сприймається як день гордості, протест і партій.
http://www.clubrosas5.com/bdsmday/index.htm
Психологія

Падіння


BDSM практикується у всіх соціальних верств і є спільним як в гетеросексуальних і гомосексуальних чоловіків і жінок у різних подій і інтенсивності. [84] [85] Спектр варіюється від пари без зв'язків з субкультурою у своїх будинках, без будь-яких розуміння концепції BDSM, граючи "тай-мене-вгору-ігри", громадської сцени на острові Сент-Ендрю хрести у великих заходів, наприклад, Фолсом-ярмарку в кількох американських і європейських міст. Частка жінок значно вищий, ніж у більшості моделей поведінки офіційно вважається Парафілія С. Оцінка на загальний відсоток BDSM пов'язаних сексуальної поведінки у загальне коло населення від 5 до 25 відсотків, в залежності від наукових цілей.
палець | ліва | Два професійних dominatrices інтерв'ю Девід Shankbone про психологічних аспектів деяких своїх прохань незнайомець. Підіть тут для повної стенограми.

Не-репрезентативне опитування про сексуальну поведінку американських студентів опубліковані в 1997 році і за підсумками аналізу анкет була відповідь швидкістю близько 8-9%. Це результати показали 15% відкрито гомосексуальних чоловіків, 21% відкрито лесбіянок і бісексуальних жінок студентів, 11% гетеросексуальних чоловіків і 9% жінок гетеросексуальних студентів, що прагнуть BDSM пов'язаних фантазії. [86] У всіх груп рівень практичного досвіду BDSM різноманітні близько 6%. У групі жінок відкрито бісексуалів та лесбіянок цитата була значно вище, на 21%. Незалежно від їхньої сексуальної орієнтації, близько 12% всіх студентів під сумнів, 16% жінок outed лесбіянок і бісексуалів і 8% чоловіків гетеросексуалів сформулювали інтерес прочуханку. Досвід роботи з цією сексуальну поведінку було відзначено на 30% чоловіків-гетеросексуалів, 33% жінок, бісексуалів та лесбіянок, і 24% чоловіків геїв і бісексуальних чоловіків і жінок гетеросексуальних жінок. [87] Навіть якщо це дослідження, не вважає представник, інші дослідження показують, аналогічні розміри в різних цільових груп. [88] [89] [90]
У репрезентативне дослідження опубліковано в 1999 році німецький інститут обгрунтування für Psychologie, близько двох третин опитаних жінок заявили, бажання бути у владі своїх сексуальних партнерів від часу. 69% зізналися, до фантазій, що стосуються сексуальної покірності, 42% заявили, що інтерес в явному методи BDSM, 25% в неволі. [91] 1976 дослідження серед населення в цілому США пропонує три відсотки мали позитивний досвід Bondage або підпорядкованої рольових ігор. Загалом 12% опитаних жінок і 18% чоловіків готові спробувати. [92] [93] 1990 Інститут Кінсі доповіді говориться, що 5% до 10% американців час від часу вступати у сексуальні заходів, пов'язаних з BDSM. 11% чоловіків і 17% жінок повідомили, намагаючись кабали. [94] [95] Деякі елементи BDSM були поширені за допомогою збільшення засобів масової інформації, починаючи з середини 1990-х. Таким чином, обидва чорні одягу шкіряні, сексуальна, такі як ювелірні мережі і грати роль панування починає виглядати все більш поза контекстом BDSM.

За даними обстеження 2005 року в 317 тисяч людей в 41 країнах близько 20% опитаних людей хоча б раз використовували маски, пов'язки або інші утиліти рабства, і 5% явно пов'язано себе BDSM. [96] У 2004 році, 19% відзначили, свіжий, як один з їхньої практики, а 22% підтвердили використання пов'язки та / або наручники. [97] Деякі BDSM аксесуари, такі як кільце O, були інтегровані в ювелірній колекції всесвітньо відомих дизайнерів, як Calvin Klein.
Психологічна класифікація

У минулому, багато видів діяльності та фантазії, пов'язані з BDSM, як правило, віднести до садизму або мазохізму і розглядалися якпсихіатра з хворобою. Після проведення Міжнародної класифікації хвороб (МКБ-10) садомазохізм відноситься до категорії "розлад сексуального переваги" (F65.5) і описується таким чином: "перевагу сексуальної діяльності, яка передбачає заподіяння болю чи приниження, або рабства.Якщо суб'єкт вважає за краще, щоб одержувач такої стимуляції це називається мазохізм, якщо постачальник, садизму. Часто окремі отримує сексуальне збудження від обох садистські і мазохістський діяльності ". [98]
При публікації Діагностичне і статистичне керівництво по психічних розладів (DSM-IV) у 1994 році нові критерії діагностики були доступні опису BDSM явно не як розлади сексуального переваги. В даний час вони не розглядаються як хвороби самі по собі. DSM-IV стверджує, що "фантазії, сексуальні потреби і поведінка" повинен "викликати клінічно значущих лихо або погіршення в соціальній, професійної або інших важливих галузях життєдіяльності" для того, щоб сексуальне садизму або мазохізму вважатися розладом.Керівництва 'останнє видання (DSM-IV-TR) вимагає, щоб діяльність повинна бути єдиним засобом сексуального задоволення протягом 6 (6) місяців, і або причини "клінічно значущих лихо або погіршення в соціальній, професійної або іншої важливих областях діяльності ", або пов'язані з порушенням" Злагода ", який буде поставлений діагноз Парафілія. [99] Накладених сексуальних розладів переваги і практика практики BDSM може статися, однако.
У Європі створено організація під назвою ReviseF65 працює над досягненням цієї мети у Міжнародній класифікації хвороб (МКБ-10).[101] У 1995 році Данія стала першою країною Європейського союзу, щоб повністю видалити садомазохізм від національної класифікації хвороб. За цим послідували у Швеції в 2009 і Норвегії в 2010 році. [103] [105] Недавні дослідження [106] у зв'язку з поширенням фантазії BDSM і практика показують, різкі зміни у діапазоні від їх результатів. Тим не менш, можна стверджувати, що переважна більшість дослідників припустити 5 до 25 відсотків населення, показуючи сексуальної поведінки, пов'язаного з радістю випробували біль або домінування і підпорядкування. Населення з відповідними фантазії вважається навіть вище. [108]
Є лише кілька досліджень, вивчення психологічних аспектів BDSM з використанням сучасних наукових стандартів. Ключову дослідження на цю тему була опублікована в США і американський психотерапевт Чарльз Мозер в 1988 році журнал соціальної роботи і людської сексуальності. [109] Його висновок полягав у тому, що в той час як існує загальне відсутність даних про психологічних проблем, які практикують BDSM, деякі основні результати очевидні. Він підкреслює, що немає ніяких доказів для теорії, що BDSM має спільні ознаки або будь-якому іншому громадському психопатології; клінічної літературі, хоча і не дає чітке уявлення про практикуючих BDSM. Мозер підкреслює, що немає ніяких доказів на всі допоміжні теорії практикуючих BDSM маючи спеціальних психіатричних проблем або навіть проблем виключно на основі своїх уподобань.
в результати Мозера були підтримані дані, представлені в 2007 році Всесвітнього конгресу з сексології Джульєтта Річтерс, Richard De Віссер, Андрій Grulich, і Кріс Ріссель. Дослідники виявили, що BDSM практикуючих були не більш імовірно, зазнали сексуальне насильство, ніж у контрольній групі, і не більш імовірно, відчувають себе нещасними або тривоги. BDSM чоловіків повідомили, більш високий рівень психологічного благополуччя в порівнянні з контролем. Був зроблений висновок, що "BDSM просто сексуальний інтерес привабливими для меншості, а не патологічний симптом минулих зловживань або труднощі з нормальним сексом". [110]
Проблеми іноді виникають робити в області самостійної класифікації особи. На етапі "" вивезення, самостійної допит пов'язаний з його власної "нормальності" є досить поширеним явищем. За словами Мозера, відкриття переваги BDSM може привести в страху поточної без BDSM відносин була знищення. Це, у поєднанні з побоюваннями піддатися дискримінації в повсякденному житті, приводить у ряді випадків подвійного життя, яка може бути вельми обтяжливими. У той же час, відмова від преференцій BDSM може викликати стрес і незадоволеність зі своїми власними "ванільний" спосіб життя, харчування затримання не знаходячи партнера. Мозер говориться, що практикуючі BDSM виникають проблеми з пошуком партнерів BDSM, ймовірно, є проблеми в пошуку без BDSM партнера, а також. Хочете видалити BDSM переваг Іншою можливою причиною психологічних проблем, так як це неможливо в більшості випадків. Нарешті, вчений стверджує, що BDSM практикуючих рідко здійснюють насильницькі злочини. З його точки зору, злочини, які практикують BDSM, як правило, не пов'язані з компонентами BDSM, існуючих в їхньому житті.Дослідження Мозера приходить до висновку, що немає ніяких наукових доказів, які могли б дати підставу відмовитися від членів цієї робочої групи або сертифікати безпеки, прийняття можливості, під вартою чи інших соціальних прав і привілеїв. Швейцарський психоаналітик Фріц Моргенталер акцій аналогічні перспективи у своїй книзі "Гомосексуальність, гетеросексуальність, Perversion(1988). Він стверджує, що можливі проблеми, результат не обов'язково з ненормативного поведінки, але в більшості випадків у першу чергу від реальних або побоювався реакції соціального середовища по відношенню до власних вподобань. [111] У 1940 роціТеодор психоаналітик Reik досягнуто неявно такого ж висновку в своїй роботі стандартні Aus Leiden Freuden.Masochismus унд Gesellschaft. [112]
Історія

Витоки




Історичне походження BDSM неясні. У дев'ятому столітті до нашої ери, бичування з ритуальною проводилися в Артеміди Orthia, один з найважливіших релігійних областях стародавній Спарті, де культ Orthia, попередньо олімпійський релігії, практикується. Тут ритуал самобичування називається diamastigosis відбулася на регулярній основі. Один з найстаріших графічних докази садомазохістських діяльності знаходиться в етруських поховання в Тарквінії. Всередині делла Томба Fustigazione (Flogging могила), в останньому шостому столітті до нашої ери 2 чоловіки зображували бичування жінка з палицею і рукою під час еротичної ситуації. [113] Інша посилання, пов'язаних з бичування можна знайти в шостій книзі сатири давньоримського поета Ювенала (перший-друге століття нашої ери), [114] додаткові посилання можна знайти в "Сатирикон" Петронія з якою у скоєнні злочину є збиті з метою сексуальної збудження. [115] Розповіді описової, пов'язаних з людьми, які були самі добровільні пов'язані, жгутикові або збиті в якості заміни для підлоги, або як частина прелюдії йдуть на третьому і четвертому столітті.
Камасутра описує чотири різних удару під час занять любов'ю, дозволили областей людського тіла, щоб цілі і різні види радісне "крики болю" практикується дна. Колекція старовинних текстів, пов'язаних з чуттєвим досвідом явно підкреслює, що вплив грати,кусатися і щипати під час сексуальної діяльності повинні бути виконані тільки злагоджено, оскільки лише деякі жінки вважають таку поведінку буде радісним. З цієї точки зору "Камасутру" можна розглядати як один з перших письмових ресурсів у зв'язку з садо діяльності та-мазо правила техніки безпеки. Подальше текстів садомазохістських відтінок з'являються в усьому світі протягом наступних століть на регулярній основі. [116]
Є неперевірена інформація про люди охоче обов'язковими або збиті, як прелюдії або замінити секс, в чотирнадцятому столітті.Середньовічного явища лицарська любов у всіх її рабської відданістю і амбівалентність була запропонована деякими авторами бути передвісником BDSM. [117] [118] Деякі джерела стверджують, що BDSM як особливу форму сексуальної поведінки, виникли на початку вісімнадцятого століття, коли західна цивілізація почалася з медичної та юридичної класифікації сексуальну поведінку (див.Етимологія). Є повідомлення про публічних будинків, що спеціалізуються на бичування на початку 1769, і Клленд роману ДжонаФанні Хілл, опублікованій в 1749, згадує бичування сцени. [119] Інші джерела дають більш широке визначення, посилаючись на BDSM на поведінку як у колишні часи й інші культури, такі, як середньовічний жгутіконосцев та фізичних ритуальні випробування з деяких американських індіанців суспільства. [120]
Хоча імена маркіза де Сада та Леопольда фон Захер-Мазох прив'язані до умов садизму і мазохізму, відповідно, дорогу Sade житті не відповідають сучасним стандартам BDSM інформованої згоди. [121] BDSM ідеї та образи існують на периферії західної культури протягом всього двадцятого століття. Роберт Б'єнвеню атрибути витоки сучасної BDSM три джерела, які він називає "європейської Фетиш" (з 1928), "Американська Фетиш" (з 1934) і "Gay шкіра" (з 1950). [122] Іншим джерелом є сексуальні ігри з зіграла в бордельз, що повернутися в дев'ятнадцятому столітті, якщо не раніше. Ірвінг Klaw, протягом 1950-х і 1960-х років створила деякі з перших комерційних фільмів і фотографії зі тему BDSM (у першу чергу з Бетті Пейдж) і опубліковано комікс по нині знакових художників кабали Джон-Віллі і Ерік Стентон.
Модель Стентон Бетті Пейдж стала в той же час один з перших успішних моделей в області фотографії фетиш і один з найвідомішихчарівна дівчина з американської масової культури. Італійський письменник і дизайнер Гвідо Crepax глибоко під його впливом, карбування стиль і розвиток європейських коміксів для дорослих у другій половині двадцятого століття. Художників Хельмута Ньютона і Роберт Мепплторпа найбільш яскравих прикладів все більш широкого використання BDSM пов'язаних мотивів у сучасної фотографії та громадського обговорення до сих пір в результаті цього. [123]
Шкіра руху

[124]
Велика частина етосу BDSM можна простежити на гей культури шкіри, яке офіційно себе з групи чоловіків, які були солдати, які повернулися додому після Другої світової війни (1939-1945). [125] Це субкультура втіленням на Leatherman Довіднику Ларрі Таунсенд, опублікованій в 1972 р., по суті, визначала, що пізніше було названо "старої гвардії" шкіра "культури. [126] [127] Цей код підкреслив суворої формалізації і фіксованих ролей (тобто без перемикання), і не включати жінок-лесбіянок і гетеросексуалів. У 1981 році, проте, публікування прийти до влади лесбіянок феміністська Samois група на чолі з великими знаннями і прийняття BDSM в лесбійського співтовариства. [128]
Вони сіли в конфлікт з фундаменталістських частина феміністського руху, який вважає BDSM бути база женоненависництво і насильницької порнографією.
Сьогодні шкіра Руху, як правило, розглядається як частина BDSM-культури, а як розвиток, що випливають з гей субкультури, навіть якщо величезна частина БДСМ-субкультури був веселий і в минулому. У 1990-і роки так званої "нової гвардії шкіри субкультурарозвивалася. Це новий напрямок почали включати психологічні аспекти в свою гру, і скоротити більш жорстке розмежування ролей.
Інтернет

У середині дев'яностих, Інтернет надав спосіб знайти людей зі спеціалізованими інтересами по всьому світу, а також на місцевому рівні, і спілкуватися з ними анонімно. [129] [130] Це викликало вибух інтересу і знань про BDSM, особливо в Usenet alt.sex.bondageгрупу. При тому, що група стала занадто заставленій спам, центр уваги змістився в soc.subculture.bondage-дівчата .
На додаток до традиційних секс-шопах, які продають секс атрибутики, спостерігається також різке зростання он-лайн дорослі іграшки компаній, які спеціалізуються на шкіру / передач латексу і BDSM іграшок. Після дуже ринкову нішу, Є в даний час дуже мало компаній секс іграшки, які не дають якийсь BDSM фетиш чи передач в їхній каталог. Kinky елементів, схоже, працював свій шлях у"ванільний" ринках. Колишній нішу розширити важливим елементом бізнесу з дорослими аксесуари. [132] Сьогодні практично всі постачальники секс-іграшки пропонують предмети, які спочатку знайшли застосування в субкультурі BDSM. М'який наручники, гумові та шкіряних виробів, а також більш екзотичні предмети, як м'які батоги для пестощів, а TENS для еротичних електростимуляція може бути знайдений в каталозі метою на класичних цільових груп, ваніль, про те, що колишні межі все більше стають схожими на зміну.
В останні роки Інтернет також являє собою центральний майданчик для спілкування між людьми, які зацікавлені в цій темі. Крім того, величезна кількість приватних та комерційних вибір є збільшення числа місцевих мереж та груп підтримки нових. Ці групи часто пропонують всеосяжні фону і пов'язаних зі здоров'ям інформації для людей, які неохоче outed, а також списки контактів з інформацією про психолога с, лікаря й адвоката з и, які знайомі з BDSM тематики. [134]
Етимологія


Термін "садизм" і "мазохізм" випливають з назви маркіза де Сада та Леопольда фон Захер-Мазох, в залежності від вмісту авторських робіт. У 1843 р. угорський лікар Генріх Каан опубліковані Psychopathia Sexualis ("психопатії сексу"), лист, в якому він перетворює гріх концепції християнства в медичних діагнозів. У своїй роботі спочатку богословської точки зору "збочення", "аберації" і "відхилення" став частиною наукової термінології в перший раз. Німецький психіатр Ріхард фон Крафт Ебінг ввів терміни "садизм" і "мазохізм" у медичній термінології, у своїй роботі Neue Forschungen Ауф дем Gebiet дер Psychopathia Sexualis ("Нові дослідження в області психопатії сексу") в 1890 році. [135]
У 1905 році Зигмунд Фрейд описав "садизм" і "мазохізм" в його Drei Abhandlungen цур Sexualtheorie ("Три робіт з Sexualtheory") в якості захворювань, що розвиваються з неправильного розвитку дитини психіки і заклали основу для наукової точки зору з цього питання наступні десятиліття. Це привело до перших використанням з'єднання термін садомазохізм (німецький "Садо-Masochismus")) віденських психоаналітичних Ісидор Ісаак Sadger у своїй роботі Über ден садо-masochistischen комплекс "(" Що стосується садомазохістських комплекс ") у 1913 році. [136]
Минулого активісти BDSM повернув раз проти цих концептуальних моделей, спочатку, що випливають з особливих історичних діячів і має на увазі чітке патологічний відтінок. Вони стверджували, що немає сенсу приписувати явище так складно, як BDSM в два окремих людей, а також можна було б говорити про "Leonardism", а не гомосексуалізм. BDSM сцени намагалися відзначитися з виразом "B і D" для рабства і дисципліни від деколи принизливі конотацій терміну "S і M". Абревіатура BDSM сама, ймовірно, придумав на початку 1990-х років субкультури пов'язано з alt.sex.bondage телеконференції Usenet. Перші проводки з терміном, який в даний час зберігається у Google групи датується червнем 1991. Пізніше панування і підпорядкування аспект був інтегрований у конотації BDSM, створення багаторівневої скорочення загального сьогодні.
Правовий статус




Це повністю залежить від правової ситуації в окремих країнах чи практика BDSM має яких-небудь кримінальних актуальності чи правових наслідків. Криміналізація узгоджено здійснюватися практики BDSM, як правило, не з прямим посиланням на BDSM, а результат той факт, що така поведінка як свіжий або наручників хто може розглядатися як порушення прав особи, яка в принципі є кримінальним злочином. У Німеччині, Нідерландів, Японії та Скандинавії, така поведінка є законним в принципі. В Австрії правового статусу не ясно, в той час як у Швейцарії, деякі BDSM практики можуть бути визнані злочинними. Spectacular інцидентів, подібних американському скандал Люди В. Йованович і британської операції Ключ продемонструвати ступінь, в якій важко "сірих зон", може створювати проблеми для окремих осіб і влади.
Німеччина

Практика BDSM як правило, не караються в Німеччині, якщо вона проводиться за взаємною згодою партнерів.
Наступні розділи Кримінального кодексу, може мати важливе значення в певних випадках для практики BDSM:
Сексуальне насильство (§ 177)
Сексуальне насильство по відношенню до людей, нездатних до опору (§ 179)
Образа і образу справою (§ 185)
Акумулятор (§ 223)
Побиття при обтяжуючих обставинах (§ 224)
Незаконне позбавлення волі (§ 239)
Примушення (§ 240)
Для того, щоб виконати заряд примусу, застосування сили або загрози "жорстоким поводженням" повинен включати створення загрози для життя і здоров'я. У випадках, коли подальше застосування лікування може бути припинена за допомогою SafeWord, ні примусу, ні примушення до статевого акту може бути заряджена. У разі обвинувачення в сексуальному зловживанні людей, нездатних опору, застосовуються аналогічні принципи. У цьому випадку, користуючись нездатністю людини протистояти, з тим щоб виконати дії сексуального характеру відносно цієї особи вважається караним. Можливість використання SafeWord вважається достатньої можливості для опору, тому що це призведе до припинення дії, і тому істинне нездатність протистояти не вважається в силі. Звинувачення в образі (наклеп), може бути притягнутий до відповідальності, якщо наклепі людина вибирає для висунення звинувачень, згідно з § 194. Незаконне позбавлення волі може бути пред'явлено обвинувачення, якщо жертва-при застосуванні об'єктивний погляд-можна вважати порушенням його або її права на вільне пересування.
Відповідно до § 228 німецького кримінального кодексу, особа нанести тілесні ушкодження іншій особі з дозволу особи порушує права лише у випадках, коли справа може розглядатися в порушенні моралі, незважаючи на дозвіл не направлено. 26 травня 2004, Кримінально-Група № 2 Федеральний верховний суд (Німецький федеральний суд) ухвалив, що садо masochistically-мотивовані фізичні травми самі по собі не непристойними і, отже, відповідно до § 228. [137] Тим не менш, це рішення робить питання про непристойності в залежності від ступеня тілесних ушкоджень можуть завдати шкоди здоров'ю приймаючої сторони. За BGH, лініянепристойності остаточно перейшли, коли "під об'єктивно пророчим розгляду всіх відповідних обставин сторона, що надає згоди може бути приведене в конкретній небезпеці смерті від дії тілесних ушкоджень". У своїй постанові суд скасував вирок у суді провінції Кассель, згідно з яким людина, який душив свого партнера і тим самим мимоволі задушив її, був засуджений до випробувальний умисне вбивство. Суд відкинув засудження за звинуваченням у заподіянні тілесних ушкоджень, що призвели до смерті на тій підставі, що жертви були, на його думку, згоду на вчинення акту. Після випадків, в яких садо мазохістський-практиці неодноразово використовується в якості тактики тиску на колишніх партнерів в ув'язненні випадках, Апеляційний суд Хамм ухвалив в лютому 2006 року, що сексуальні нахили до садо-мазохізму не свідчити про відсутність можливостей для успішного childraising. [138]
Великобританія

Британське законодавство не визнає можливість згоду на тілесні ушкодження. Такі дії є незаконними, навіть за обопільної згоди між дорослими, і ці закони дотримуються. [140] Це призводить до того, що, у той час як Великобританія та особливо Лондона світових центрів суміжні фетиш сцени, Є тільки дуже приватні заходи для BDSM сцени, які ні в яке порівняння з німецьким "Play партії" сцени.
Після операції Ключ Європейський суд з прав людини виніс рішення у січні 1999 року в Ласки, Джаггард і Браун проти Сполученого Королівства, що ніякого порушення статті 8 сталося, оскільки кількість фізичний або психологічний збиток, що закон дозволяє між двома людьми, навіть з обопільної згоди , буде визначатися державою осіб живемо, як це відповідальності держави, щоб збалансувати інтереси громадського здоров'я і благополуччя із кількістю контроль держави повинні мати можливість здійснювати над своїми громадянами. У кримінальному судочинстві і закону про імміграцію 2007 року уряд Великобританії навів випадок Ключ як виправдання для криміналізації зображень узгодженої дії, як частина запропонованого кримінальної відповідальності за володіння"крайня порнографії". [141]
Італія

За італійським законом, BDSM знаходиться прямо на кордоні між злочинністю і законності, і все знаходиться в інтерпретації Кодексу суддею. Ця концепція є те, що хто-небудь добровільно заподіяння "шкоди" іншій особі, повинні бути покарані. У цьому контексті, проте, "шкода" юридично визначається як "усе, що викликає стан хвороби", і "хвороба", погано позиціонує себе у двох різних правових способів. Перша "будь-який анатомічної або функціональної зміни в організмі" (таким чином, технічно у тому числі маленькі подряпини та синці теж), другим є "значним погіршенням свого попереднього стану, що мають відношення до органічної і реляційних процесах, що вимагають будь-терапії". Це робить його дещо ризикованим грати з кимось, як пізніше "жертва" може зажадати нечесну гру за допомогою будь-якого роду маленький знак в якості доказів проти партнера. Крім того, будь-які пошкодження, що вимагають більше 20 днів медичної допомоги мають бути засуджені професійних медиків, хто відкриває її, що призводить до автоматичної обвинувальному висновку особи, його причиною. BDSM гри між nonconsenting дорослих або неповнолітніх або в громадських місцях, безумовно, покарані відповідно до "нормальними" законів. [142]
Австрія

§ 90 Кримінального кодексу заявляє, нанесення тілесних ушкоджень (§ § 83, 84) або погрози фізичної безпеки (§ 89), щоб не тягне за собою покарання у випадках, коли "жертви", погодився і пошкодження або загрози не образити морального почуття.Прецедентне право до Верховного суду Австрії послідовно показав, що тілесних ушкоджень тільки ображає почуття моральної (і, отже, караним), коли "серйозної шкоди" (мається на увазі шкоди здоров'ю або зайнятості інвалідів протягом більше 24 днів) або "смерті "до" жертви "результати. Легкої шкоди здоров'ю в цілому вважається допустимим, коли "жертва" дало згоду на це. У випадках загрози тілесних добробуту, рівень залежить від імовірності того, що збитки насправді відбувається. Якщо до серйозних травм або навіть смерті була б найбільш імовірним результатом загрози проводиться, то навіть сама загроза вважається караним.[143]
Швейцарія

Вік вступу до шлюбу у Швейцарії, 16 років, який також застосовується для гри BDSM. Діти (тобто до 16), не підлягають покаранню BDSM грати до тих пір, як різниця у віці між ними становить менше 3 років. Деякі практики, проте, вимагають надання згоди на легкі тілесні ушкодження і, таким чином, дозволений тільки для осіб старше 18. Оскільки статті 135 і 197 Кримінального кодексу Швейцарії були посилені, на 1 квітня 2002, власність "об'єкти або демонстрації [...] які зображують дії сексуального характеру з насильницьким вмістом" є карним діянням. Цей закон зводиться до загальної криміналізації садо-мазохістів, оскільки майже всі садо-мазохіст буде мати якесь ЗМІ, які виконати ці критерії. Критики також заперечує проти формулювання Закону, який ставить садо-мазохістів у тій же категорії, педофілів і педерастів. [144] [145]